Pråmvägen 15, Väggarp
S- 241 93 Eslöv
Sweden
Phone: +46 46 143308 +46 72 554 0614


peter1.elfman@gmail.com
www.facebook.com (view Peter Elfman, photos)






lördag 7 maj 2011

Birds in Art igen!


Igår kom beskedet att jag för 6:e gången blivit uttagen till Birds in Art i Wausau, Wisconsin USA. Det blev stenknäcken (som jag nämnt nedan på bloggen) som föll juryn i smaken. Man får väl planera in en resa dit i år, de bjuder ju på kost och logi. Världseliten brukar dyka upp och mingla, många miljonärer blir det... Jag har aldrig åkt dit trots att jag varit inbjuden 5ggr tidigare. Får väl ta mig i kragen denna gång. Dessutom skulle man kunna fågelskåda någradagar extra också, kan bli rätt mång nya kryss eftersom jag aldrig tidigare skådat i USA.
Såg kungsfiskare igen vid ridhuset i Lomma idag. Alltid mycket speciellt. Den for dock förbi i ån på typiskt vis, ingen chans att få se den sitta. Hoppas på bättre tur nästa gång och postar en annan äldre kungsfiskarmålning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar